HTML

Tőzsde, Tőzsdézés, Online Tőzsde, Tőzsdei tippek

 

Régen Sampras, Edberg, Borg, vagy McEnroe -tól szerettem volna tanulni

2010.01.08. 14:21 :: Forevertrader

 

A tőzsdézésben Birger

Schafermaier átvette

ezt a szerepet

 
 
Az igazi átütő sikerhez edzőre, mentorra és
példaképre van szükség.
 
Évekkel ezelőtt történt, hogy részt vettem egy egész napos tanfolyamon,
ahol Birger Schafermaier és még három kereskedő kolléga mutatta be
élő piaci szituációban, hogyan kereskednek a világ különböző tőzsdei
piacain.
 
Ez a nap meghatározta tőzsdei szemléletemet. A négy trader közül Birger
kereskedési stílusával teljes mértékben azonosulni tudtam, így a
tanfolyam után folyamatosan kerestem a további lehetőségeket a tőle
való tanulásra.
 
Szerencsésnek mondhatom magamat, mert a tanultak alkalmazása
gyorsan felturbózta addigi tőzsdei tudásomat, így a várva várt eredmények
törvényszerűen megérkeztek. A sok kereskedési szituáció amit átéltem
természetesen további kérdéseket fogalmazott meg bennem így
megragadtam minden lehetőséget arra, hogy kérdezzek a MESTER-től.
 
Talán őszintén mondhatom, mindent magamba szívtam, amit megosztott
kiemelkedő tőzsdei tudásából hallgatóival, tanítványaival. Egy "álmom"
viszont még nem teljesült. Mindenáron részt akartam venni az egy hetes
kereskedői táborában, amit Spanyolországban évente egyszer 10-15
német kereskedőnek rendez.
 
Pár nap és egy álom megvalósul
 
Akartam egy teljes hétig, együtt figyelni a kínálkozó lehetőségeket, együtt
nyitni és managelni a pozíciókat, megmutatni és megköszönni, hogy
megérte a fáradozása. És az élet törvényszerűsége ismét igazolódni látszik,
mert lehetőségem kínálkozik 2010. január 18-tól egy hétig végigélni ugyan
nem Spanyolországban, csak itt a közeli Ausztriában Birger egy teljes
hetes kereskedői táborát. www.tozsdetanfolyam.hu/birger
 
Már nem információért, vagy kereskedési stratégiáért megyek, hisz az
elmúlt évek alatt ezekkel már felvérteztem kereskedői fegyvertáramat.
Nem is a tőzsdei pszicho csapdák elleni ellenszert akarom hazahozni
magammal, mert kitartó szisztematikus technikával sikerült megtalálni a
helyes kivezető utat ezekből.
 
Most egy célom valósítom meg, amit karrierem elején tűztem ki
magamnak, így most nagy izgalommal várom az újabb találkozót és a
közös kereskedést, ami közben módom lesz köszönetemet átadni a
szakma egyik igazi "MESTER"-ének. Azokkal az eredményekkel, amiket
Birger magáénak tudthat,  kivívta a tőzsdés társadalom elismerését.
 
 
Janúár 18-tól tudosítás a lövészárokból
 
A napi kereskedéseinkről, ahogy időm engedi beszámolok majd itt a
blogban.

Szólj hozzá!



Buzz this
Bookmark and Share

A bejegyzés trackback címe:

https://tozsdezes.blog.hu/api/trackback/id/tr131656774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása